Proszę Cię, 2020! Obdarz.

Nowy 2020 Rok zaczął się!!!
Chcesz być pewna nadziei i dobrej myśli.
Choć…
Nie czujesz, że „Twoje życie” kocha Cię…
I nic nie poradzisz na to…
Masz marzenia, że coś się zmieni, że nareszcie uda się.
Że nie będziesz sama.
Że możesz liczyć na Kogoś.
Że pojawi się ktoś, kto, CIĘ polubi…
A, może, nawet Cię pokocha…?
I poda Tobie pomocną dłoń.
I zostanie z Tobą do końca Twojego życia.
I odbierze Ci Twoją samotność.
Na zawsze.

Przecież wiesz, że życie najbliższej Ci osoby nie będzie wieczne.

Mówi się, że jesteś „kowalem swojego losu”, jednak NIE TY.
Bo nie masz wpływu na to, jakie jest Twoje życie.
Kiedy Ono Cię nie kocha.
NOWY ROKU!!!
Proszę Cię, zmień moje życie na obecność osób, którzy podadzą mi pomocną dłoń i zamienią to”życie” w Obecność osób przy mnie.
Inaczej Niech moja M żyje wiecznie.

I Obdarz Zdrowiem!!!!

NOWY ROKU!!!
Może mógłbyś podarować mi prezent na moje czterdzieste urodziny, obdarzając mnie…
Więc, może, jednak, zasłużę sobie na Twoją szczodrość???

Dodaj komentarz